Search
Close this search box.
perfect companion group

PT. Perfect Companion Group

Perfect Companion Group (PCG) adalah perusahaan makanan hewan kesayangan kelas dunia yang dibangun untuk memenuhi kebutuhan industri produk hewan kesayangan.

PCG dibangun untuk memperluas dan mendukung spesialisasi Charoen Pokphand Group dalam menyediakan makanan hewan kesayangan untuk berpartisipasi dalam pasar yang terus berkembang di mana pemilik hewan kesayangan semakin paham mengenai kualitas produk untuk hewan kesayangannya.

Dalam proses produksi dan manufaktur produk untuk memenuhi permintaan hewan kesayangan dan pemiliknya, kami paham bahwa hewan kesayangan dapat menjadi teman hidup dan berhak mendapat perawatan yang terbaik. Karena itu, perusahaan kami berupaya semaksimal mungkin untuk tetap mengingat hal tersebut dalam menyediakan nutrisi dan kehidupan yang lebih baik untuk hewan kesayangan.

Untuk memastikan setiap produk kami dibuat hanya dengan bahan berkualitas dan nutrisi yang tepat, Perfect Companion Group memiliki pusat penelitian dengan kualifikasi tinggi untuk meneliti dan mengembangkan produk makanan hewan kesayangan.

Ahli gizi dan spesialis hewan kami bekerja di Pet Food Reasearch Center untuk mengevaluasi dan memastikan kualitas produk kami baik dari palatabilitas, serta performa dan reproduksi sudah sesuai dengan standar formula yang ditetapkan.


Lowongan Kerja PT. Perfect Companion Group

Saat ini PT. Perfect Companion Group sedang membuka lowongan pekerjaan dengan posisi dan kualifikasi sebagai berikut

HSE Staff

Job Desc :

  • Ensure all employees know and comply with the standards and policies of occupational safety and environmental health in the company based on government regulations and company regulations.
  • Inspect areas, safety or security equipment and employees related to occupational safety and environmental health.
  • Provide training related to occupational health and safety to employees and contractors
  • Ensuring the control of Waste (Hazardous Waste, Valuable Waste, Domestic Waste) in the company area

Qualification :

  1. D3 / S1 from K3 / Environmental Engineering / Public Health
  2. Fresh graduate bachelor degree or higher in environmental engineering / K3 / Public Health or having minimum 1 year in manufacturing area
  3. Having a General K3 certificate is preferred
  4. Good understanding of K3L standards (SMK3 / ISO 45001/ ISO 14001) has as plus
  5. Have a good english communication skills both oral and writing
  6. Has good personality and attitude
  7. Willing to be located in Cikande plant (Serang)


Truck Scale Staff

Job Description :

This position will be responsible for performing work relate to truck scale and helping in performing waste management activity. Their duties include but are not limited to weighing all trucks that come in and out from factory, logging information relevant to each truck, including vehicle type, tags, and driver, support the waste management activity by collaboration with other related department. You need to accurately record this data for billing purposes. This position requires moderate computer proficiency, and has prior experience with trucking, data entry, and industrial workplace safety.

Qualifications :

  • Minimum of 1 years’ experience working in an industrial environment with a dependable work record
  • Minimum of 2 years’ experience working in truck scale position
  • Educational Requirement: Diploma Degree or bachelor’s degree
  • Have a good english communication skills both oral and writing is a plus
  • Placement in Cikande plant (Serang)


Cara Melamar :

HSE Staff:Apply Here
Truck Scale Staff:Apply Here

PERHATIAN !!! Harap berhati-hati dalam dengan segala bentuk penipuan, sangat patut dicurigai apabila dalam proses perekrutan terdapat pungutan biaya dengan alasan apapun.

Bagikan Info Ini :
Subscribe Channel Telegram kami untuk info terupdate